torsdag 13 december 2007

plan b

nu när det en gång för all står säkert att man inte tycker på csn och högskoleverket att min skola har tillräckligt hög standard (...) så måste en emergencyplan träda i kraft. den kallas as from now on plan b och är redan väl genomarbetat. jag ska anmäla mig till någon/några andra kurser på barcelonas universitet och därmed få stuidelån för att kunna sluta jobba. alternativet hade varit att sluta på memory (musikalskolan) men det är inget alternativ så så här får det bli. vid sidan av hoppas jag kunna jobba lite extra, men märk väl, inte slita ut mig och vara på gänsen till att gå in i väggen en gång till. nu får det vara slut på det, jag behöver fler hallelujamoments. over and out.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tomten borde inte komma med några julklappar till CSN...Tur att du har en plan B iallfall. Lycka till kramar!

la linda sa...

lerica: jag håller helt med dig. klappar är bara för de snälla barnen!! kramar!

beerbelly sa...

Nej gå in i väggen får vi hoppas du itne gör. Det är det nog aldrig värt. Låter som en bra plan, hopaps det funkar.
Ha en bra dag.

la linda sa...

beerbelly: ja det är precis vad jag hoppas på också. ska bestämma mig idag eller imorgon för kurser.

Anette sa...

Jag tror det var meningen, jag tor det var tur att plan b kom i verket. The job är inte snällt mot en, jag vet jag har varit där! Kram och lycka till!