onsdag 5 december 2007

pluspoäng sverige

godmorgon mina vänner!
hoppas dagen börjat bra så här långt. personligen försöker jag komma på svaret till varför det är så otroligt mycket svårare att börja halv åtta än åtta, som jag gjorde förut. tror det kan bero på att staden fortfarande inte är vaken då och man försätter sig själv i någon typ av kollektiv morgondvala. det liksom tar emot att gå upp när man redan innan vet att man kommer vara något av det mest normala på gatorna lagom till att det är dags att gå. pluspoäng sverige för första gången på fyra år. där var det minsann aldrig så. inte ens när jag jobbade på bageri och började halv sex... det skulle vara här det!!

5 kommentarer:

Disanisa sa...

Se där ja... Ett plus till Sverige! Inte illa! =)Vi hoppas ju du kommer på fler fördelar någon gång i framtiden o kommer hem igen...:)

la linda sa...

lerica: hmm... njae vi får väl se :)

Greenchili sa...

Knäckebröd och Kalles kaviar, kanske? :P

Nja, visst händer det att jag längtar till något varmare land... och till ett där kulturen tillåter samtal mellan främlingar på bussen. Fast jag trivs ändå bättre här?

*letar frenetiskt efter billiga flyg till Brasilien*

beerbelly sa...

Godmorgon. Hehe kul att du är nöjd med spanien annars. Ha en bra dag.

la linda sa...

greenchili: jag följer med ;)
beerbelly: godmorgon!! jag är som sagt tack och lov äntligen nöjd. stor kram.