fredag 28 december 2007

äntligen fredag

äntligen har vi kommit till min favoritdag i veckan. idag känns det extra roligt, har bestämt med marta att vi ska äta middag ihop och det är ju inte lika ofta som förr längre. hon har sitt och jag mitt och tiden springer iväg precis som vanligt. antar att vi går till någon restaurang i borne som vi alltid gör när vi ska äta middag. finns ingen anledning att ändra på den vanan för området är mysigt och där finns många av mina favoritrestauranger. och så är det ju detta med att slippa ställa klockan imorgon bitti. inte fel det heller. nu måste jag skynda på lite. stella ska ut och jag behöver göra mig vacker. ha en bra morgon, vi hörs snart.

4 kommentarer:

beerbelly sa...

Låter trevligt :) (inte tiden du skrev inlägget dock.. uj :))

la linda sa...

beerbelly: nej det har du helt rätt i, uppe med tuppen, men men då får man i alla fall gå hem tidigare.

la linda sa...

beerbelly: nej det har du helt rätt i, uppe med tuppen, men men då får man i alla fall gå hem tidigare.

beerbelly sa...

Sant. Frammåt 16 tiden brukar jag börja önska att jag var där tidigt. Sen tänker jag att imorgon blir det så. När det väl blir morgon dock .. snoozas de planerna bort =)