torsdag 20 december 2007

tillbaka!

hej alla söta!
här är allt bra men det har som sagt varit fullt upp. allt jag inte hunnit innan semestern har
liksom stått på kö nu. (ikea för julmat, städa upp ett kaosartat rum, julhandla, träffa vänner, vara i skolan mer och öva för examen...)
saker som hänt som inte bloggats om:
1) stella blev biten i örat av annan vovve, mycket blod, liten fara :)
2) jag har varit i kontakt med några agenturer som visat sig intresserade (mer om detta senare)
3) igår kom jonny för att fira jul med oss och för att förhoppnings vis slå bo här i barcelona.
4) examensproven har gått helt okej, bara ett kvar nu. (steppdansen helt okej som sagt, teatern superbra, jazzen okej i guess och sången idag)
5) idag ska vi köpa julgran och klä den fin.
6) jag har inte glömt av intressant och viktigt utlovat inlägg till nat.
7) jag ha unnat mig två underbara kjolar, fingervantar och en långärmad tröja för att inte frysa.
det var väl ungefär det hela. nu ska jag läsa ikapp mig på era bloggar. over and out.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Oj det har verkligen hänt mycket.
Bra med examen och kul med agenturer. Håller tummarna för att det ska vara något bra förstås.
Ha en bra dag. Kram.

Nat sa...

Hola bizzi girl,
trevligt att se dig igen.

Mycket kram

Anette sa...

Hoppas resten går bra också:P GOD JUL! kramiz

Anonym sa...

Hej Gumman!

Så nu är du back in business igen? Vad kul. Hoppas nu det ordnar sej med Stella hos veterinären också så att hon håller sej frisk i jul. Kram från din egen mami

la linda sa...

beerbelly: ja tien går som man brukar säga ;) och jag med den uppenbarligen. ha en bra dag, kramar!!
nat: hola chica!! tack söta! kramar tillbaka.
anette: jag tror allt ordnar sig i slutändan underbara, kram!
mami: stellas öra verkar okej thank god!!

beerbelly sa...

Du med. Kramar!