fredag 28 december 2007

du och jag

10 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehehe otäckt nära sanningen men ändå en bit ifrån ;)

Anonym sa...

Den var grymt bra. Dalmasen i ett nötskal :) Jag snodde den pronto!!

la linda sa...

beerbelly: tillräckligt otäckt nära skulle jag vilja säga. nu börjar helgen!! men vi hörs väl mer antar jag, om inte, trevlig helg!
jansson: det gjorde du helt rätt i!, underbart!

beerbelly sa...

Jag hörs till och från som vanligt ;). Ha en super kväll :)

Greenchili sa...

Åh, det påminner mig om min ungdoms midsomrar ;)

Trevlig Helg snygging!!!

It´s all about me sa...

Spanat in din blogg, men råkade fastna i din spanska innan jag märkte att den visst var lite gammal. Estoy un poco perdida ;)

la linda sa...

beerbelly: så här med facit i hand lyckades jag ta mig igenom en hel helg utan att blogga, vilken synd!
greenchili: kan jag tänka mig, nu tar du det lugnt på nyår ;)
annaluna: no pasa nada, aqui estas bienvenida de cualquier modo; perdida o no :)

beerbelly sa...

Säkert bara nyttigt :)

Anonym sa...

Där e en middag jag gärna missar, hahahaha. Väldigt underhållande men skitäckligt ;) *asg*

la linda sa...

malle: välkommen hit (visst är det snuskigt, men bra roligt)