måndag 10 december 2007

sandra som svärmor

11 kommentarer:

Anonym sa...

babe, den är inte tillgänlig längre! aaaah. jag vill ju seeee.

la linda sa...

va? i check it out.

la linda sa...

men här funkar den minsann med min länk!!

la linda sa...

eller så går du till: http://www.youtube.com/watch?v=_OWMit0AL8U

Anonym sa...

men gud...det är ju jag IDAG!

s.

la linda sa...

s: sip!!

Anonym sa...

åh jeeeesus, de du lagt upp på min myspace ÄR ju du och jag. sicksicksick.

la linda sa...

jag vet. sen när blev det okej att göra narr av människor så där..? ;)

beerbelly sa...

Hahahaha ni är lika roliga som klippen verkligen. Tror inte ni har det riktigt så.. trots det. ..Än ;)
Ha en bra kväll.

la linda sa...

beerbelly: från och med nu ska vi spela in egna klipp, ett i veckan ska läggas upp!!

beerbelly sa...

Hehe kan bli den första såpan jag följer =).
God morgon.