torsdag 22 november 2007

csn-snack

det var ju som sagt det där med min ansökan. jag sprang igår fram och tillbaka på kontor för att hitta någon som kan ge mig det sverige och csn efterfrågar, men ingen förstår varför jag vill ha det. jag förklarar och de skickar runt mig. vidare och vidare. ingen vet någonting. bra kvinna reder sig själv tänkte jag och sökte i timmar efter nål i höstack. och vips (!) så tror jag mig faktiskt ha hittat något. ska ringa snart för att få mer information, men det är sjutton vad svårt det är det här med csn och studielån för utlandsstudier.
ps. om någon av er läsare fått studielån för IED till någon av alla deras utbildninagr i europa så vill jag gärna komma i kontakt med er. ds tack!!

1 kommentar:

beerbelly sa...

Har tyvärr inte pluggat utomlands. Hoppas det går vägen. Det finns väl knappt studielån i andra länder? Därav förvåningen antar jag.

Lycka till.