onsdag 21 november 2007

lägesrapport

nu är det tre timmar kvar till sånglektion, sedan blir det stepp- och jazzdans därefter. ska bli kul och eftersom jag faktiskt busade till det och skolkade igår (ooops) så ska det bli extra roligt. idag är också my impossible love på plats. (let´s see, jag ska hålla tillbaka och kolla reaktionen på det istället. bak- och framspråket.) sandra är sjuk men stella tycker att sandra bör leka med henne. lek för stella är det samma som att smånafsa. sandra säger aj. (stella behöver en leksyster).
och glöm för all del inte det intressanta inlägget innan detta om sexualitet!!

3 kommentarer:

Anette sa...

Stella är välkommen till mig och busa, finns två bussugna doggar här som hon skulle älska. Hoppas sandra kryar på sig, hälsa från mig. detta med sexualitet, kan vara så att man inte blir kär i könet utan människan, kan hålla med men samtidigt är det ju detta med fortplantningen. Men det bästa är att jag låter alla vara det de vill vara, gilar jag de så gillar jag de oavsett, bi-, homo- eller hetrosexuell, och dig gumman älskar jag för att du är den underbara du är. hoppas att det går bra i skolan och på jobbet. Puss

beerbelly sa...

Körigt för dig med. Ha så roligt. Spännade är det med den där pöjken ändå :)

la linda sa...

anette: tack söta!, här knallar det mesta på som vanligt. citi, ja du vet och skolan superkul, massor av jobb och underbara människor!! ta hand om dig och de dina, stora kramen!!