lördag 24 november 2007

jag sa det!!

hemma från jobbet igen och prat med klassmannen över messenger. same same different day. men jag gillar fortfarande denna vana. och nu ska ni få höra vänner. idag borde jag verkligen få honom över till mitt place. jag har sf (sandrafritt) och han har inga planer. och jag har liksom krattat grusgången ganska bra idag. han var ute med en killkompis som är hetero och har flickvän igår. och han tror självklart att den killen egentligen är bög, så jag tog tillfället i akt och sa att man kan aldrig vara riktigt säker. att jag till exempel fortfarande är övertygad om att han är bisexuell, men att han påstår sig vara gay...vi får väl se sa jag. ha!! han svarade med ett skratt och flirtsmiley. jag hade betalat dyrt för att se reaktionen i hans ansikte sekunden han läste det. hmm. borde ¨få hit honom när saken ligger i luften, hihi...

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Buss på bara ;-). Lycka till

la linda sa...

beerbelly: hopplöst!