söndag 11 november 2007

dagens ungdom

idag liksom igår började jag jobba klockan halv åtta och jag kom inte för sent. det känns bra. mindre bra känns att jag valde att inte sova något i natt utan gick mer eller mindre direkt från krogen till jobbet. nåväl. hem en timma och sedan jobbet. kan tyckas lite oansvarigt och det stämmer säkert också, men på söndagar är det praktiskt taget inget att göra och det är ingen här som tittar efter mig. så jag använder helt sonika mina åtta timmar till att sova. vad gör ni en dag som denna..? (och angående lunchen så blev det ingen däremot kommer lite annat skvaller i ämnet, dock mest tråkigheter, men det blir nästa inlägg). hej så länge!

4 kommentarer:

Nat sa...

Hej,
en dag som denna ligger jag på soffan begravd under filtar, hundar och katter :)

Tack igen för dina goa kommentarer hos mig.

Kram Nat

Anonym sa...

Söndagar är min sova-tills-jag-vaknar-av-mig-själv-dag. C vet det och smyger upp när han vaknar så han inte väcker mig.

Idag vaknade jag 10:51. Nu är klockan 12:21 och jag har inte fått av mig morgonrocken än :D

la linda sa...

nat: låter helt underbart, ska också hem och gosa med vovven och täcket sedan tänkte jag. ha en bra dag. kram.
nini: söndagar ska vara sova-till-man-vaknar-dagar och är så vanligtvis också för mig, dessvärre har jag fått annat schema just i november. vad mysigt det låter med morgonrock fóresten. ska nog köpa mig en. kram.

beerbelly sa...

Låter ju helt perfekt :).
Betald bakfylla är underbart.