torsdag 8 november 2007

taktiksnack

okej vänner. tillbaka en sväng till mitt icke existerande kärleksliv men min intention och kamp för ett ;) mannen i klassen och jag pratar på teknikens under messenger varje dag och jag skulle säga att det går i helt rätt riktning. igår efter skolan hann jag iväg innan honom men när jag var nästan ett kvarter bort ropade han, (och jag vände mig om som i vilken amerikansk film som helst, mitt blonda hår flög sensuelllt genom luften...eller kanske inte); puss puss schejdå! det är visserligen jag som lärt honom men det måste jag ändå säga var ett fint initiativ från den ickesvenskpratande mannen. nu till taktiken. jag har varit ganska tydligen i mitt intresse. han har inte ryggat tillbaka hittills. tvärt om. så hade vi pratat om att luncha idag (mitt initiativ från början men han föreslog just idag) men jag sa att vi får prata om det då jag inte var säker på vilken tid jag hade lunch. nu är frågan. ska jag höra av mig till honom under förmiddagen och se om han kan träffas eller ska jag spela svår i några dagar och låtsas som om det regnar, "hacerme el sueco" som det heter här (göra mig svensk). jag har aldrig varit särskilt bra på tvärtomspråket men det ska ju fungera bra enligt de lärda. (jag hatar spel) jag vet inte. hjälp!! what to do?? vill ha råd, please.
tack på förhand och godmorgon!!
ps: vakna!! (jag behöver helst hjälp innan 10.00 am) :)

4 kommentarer:

Disanisa sa...

Tycker inte heller om spel! Ring! Lycka till! Kram!

Anonym sa...

Skit i spelen, det funkar iaf inte och man tappar bort sig mitt i och reglerna står aldrig i locket som man hoppas utan har försvunnit nånstans på landet för 15 år sen.

Kör ärligt och rakt. Men inte för "på".

Anonym sa...

Hej Gumman!
Ring du om du känner att du vill det. Tror inte det spelar någon roll. Kramiz & Lycka till. Kramar Mami

la linda sa...

lerica, nini, mami: jag skickade ett sms, nu får vi se, rapport kommer senare. tack alla söta!!