måndag 12 november 2007

the law of attraction

en kollega till mig har precis börjat läsa en ny bok där de pratar om "the law of attraction". hon tycker väl det passar mig med tanke på min situation med män. omtänksam tjej. i alla fall. i tell you; like attracts like. enkelt förklarat handlar det om att du kan påverka allt du vill. tänker du att du vill träffa någon som är glad, rolig och trevlig kommer du också att göra så. du måste för dig själv föreställa dig att du redan har det för enligt boken existerar inte tid. du måste leva dig in i hur det skulle kännas. men. tänk för all del inte att du INTE vill träffa en argentinsk oärlig snygging eftersom att hjärnan inte förstår INTE, då tror den det är precis just det du vill ha! (ooops) så som jag alltid tänker. uppenbarligen har min hjärna missuppfattat mig hela tiden och min otur beror på att vi inte talar ssamma språk. as from today on så vet jag hur jag ska tänka och itne och därmed är all min otur som bortflugen. välkommen lycka och välmående. benvingut alegre!

1 kommentar:

beerbelly sa...

Dåså. Då är det fixat och klart :)