lördag 17 november 2007

officiell ursäkt

jag vill bara be om ursäkt för gårdagens slapphet. vet inte om det brast i inspiration eller om gårdagens stress gjorde att jag inte klämde ur mig åtminstone ett blogginlägg, men men, jag är uppriktigt ledsen! förlåt!
ska i alla fall uppdatera er en snabbis på fredagen. jobbade mina åtta på den där banken jag jobbar åtta på varje dag. sedan var det tre timmars danslektion och jag kan lova att jag redan hade träningsvärk från torsdagens (också) tre timmar danslektion (men steppdans). kul var det i alla fall. (ofcourse var han där!) (vi pratade om söndagen, jag har by the way slagit på stort och tagit ledigt så nu har jag tid att göra mig vacker också ;) efter det kom jag hem och fick berättat för mig att min odåga till vovve inte hade uppskattat sandras manliga besök och därför i ren protest valde att tugga sönder hela (simkortet inkluderat liksom kameralinsen) hennes mobil (!!). puh... sandra tog det gladeligen med lugn, vi har väl vant oss vid att hennes upptåg snarare kommer på rutin än surprise så... middag åt vi på vår favvorestaurang i el borne; mosquito (om ni ska till barcelona är den verkligen värd minst ett besök) där vi fick bord next to ingen mindre än silkesskjortan själv och hans tråkiga vänner. (silkesskjortan är mitt hångel från förra nyår och by the way allt annat än attraktiv och utan känsla för kyssar) därefter var lyckan total i cirka en halvtimma när jag fick träffa min underbara vän chari från ecuador. den vackraste mannen som gud har skapat (kanske..?) till personlighet liksom yttre. han är en av mina bästa killkompisar och har varit borta från mig i ungefär en och en halv månad för att vara i thailand. (han gillade!). så där jag. då var vi back on track igen och i fas. hörs snart. och godmorgon!!

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Gött, äntligen en snabbis :). Skämt åsido, verkade ganska körigt. Alltid ok att inte updatera när man inte vill/hinner. Men alltid kul att läsa med :). Kul att återse en bra kompis, hoppas det blir bra ikväll med. Ha så kul

Miss Upsey Daisy sa...

Det ÄR svårt att hinna med att uppdatera som man vill. Jag vill ju också läsa andras bloggar samtidigt vilket gör att det är minst eh halvtimme- timme framför datorn .....

la linda sa...

beerbelly: ikväll hoppas jag det blir bra, vilka bravader den bjuder på kan du snart läsa i annat blogginlägg ;)och tack det samma.
miss upsey daisy: ja minst... det är sant faktiskt. vi gör vårt bästa. trevlig helg!

Blygisens betraktelser sa...

Barcelona....Har varit på väg dit så många ggr, men det har alltid kommit ngt i vägen. Vad jag blivit upplyst om är det en väldigt vacker stad.

Återkommer!

Trevlig lördag, flickan!

la linda sa...

blygisens betraktelser: då¨har du hört alldeles rätt! är verkligen en jättefin stad som har lite av det mesta. (lite reklam ;) välkommen hit och välkommen tillbaka!!