fredag 23 november 2007

jag måste

1) finslipa alla piruetter och diagonaler
2) lära mig mina repliker som ett rinnande vatten
3) få studielån
4) kunna dansa chicago, hairspray och första koreografin i sömnen
5) bli säkrare på uppvärmningskoreografin
6) lära mig alla namn på de olika stegen i stepdans
7) öva min sång (lättare nu när jag börjar mina extra privatlektioner i sång nästa vecka)
8) tvätta
9) vänta på att bli kysst (fast vänta är emot konstens alla regler)
10) få skivkontrakt

vad måste ni..?

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag måste snart gå ner till min tvätt igen och sen måste jag läsa i min tjocka sega litteraturhistoria.

beerbelly sa...

Diger lista. Hoppas inte alla punkter ska klaras idag. Även om väntan är jobbigt ;).
Kram

la linda sa...

paula: lycka till med litteraturhistorian då!!
beerbelly: nej fixar nog inte alla idag ;)

beerbelly sa...

Hoppas du får pussar ändå. Det andra kan vänta kanske =)

Disanisa sa...

Du har fullt upp du... Lycka till...:)
Som du vet har jag ju mina små att ta hand om... vad som hinns med utöver det.... får vi se...:)

Anonym sa...

Åh, du dansar! Jag måste se till att ta över ditt liv.

la linda sa...

beerbelly: tack det skulle verkligen inte skada.
lerica: ja du har väl som sagt också ganska fullt upp.
znooks: ja du är välkommen!! :) ta över du bara, men jag bor som sagt i barcelona.