torsdag 29 november 2007

klappat och klart

då har jag fått min absolut sista semesterdag för år 2007 beviljad till nu på söndag. (alltså den sista jag har att ta ut, semestern i december tar ingen ifrån mig). på söndag ska jag äntligen göra en book med, hopefully, vackra foton så att jag kanske om tur finnes kan försörja mig lite mer på mitt vackra yttre ;) medverka i reklamfilmer och annat. på tal om det så ringde det faktiskt en tjej från en agentur idag och berättade att jag blivit utvald för ett jobb jag sökt. najs tänkte jag och gick med på att träffa produktionsansvarig redan imorgon, tjena linda, tänkte inte på att det var i madrid. nu går jag säkert miste om jobbet och har utgett mig för dum redan innan de träffat mig personligen. hurra!!

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Du har ringt och sagt att du missförstod om imorgon va?
Han/hon får väl komma till dig? :)
Hoppas det blir kul och bra på söndag då. Får berätta sen förstås ;).

la linda sa...

beerbelly: jadå jag har ringt och förklarat och hade tack gode gud redan förklarat henne när jg skickade mitt cv och foto. hon skulle prata med produktionsledaren och sedan återkomma. vi får se...

beerbelly sa...

Hoppas det funkar.