fredag 9 november 2007

k.ä.r.l.e.k

(ibland är jag lite svår att förstå sig på, för mig också, men misströsta inte, är något oklart är det bara att fråga.)

så jag såg mannen igår. den som jag först kallade "fina" men som sedan fick ändrat smeknamn till "dumma fina". fortfarande fin. fortfarande dum. ibland övervinner våra stunder det mesta och för det mesta övervinner de till och med mer än så. det är därför jag inte lyckas glömma honom. för jag tycker om honom. för att han någonstans tycker om mig. för att vi tycker om varandra. det här är tycka om så det gör ont.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Jag fattar inte det mesta.
Tråkigt om det gör ont bara. Ha det bra ikväll.

Fröken Fisk sa...

jobbigt med känslor ibland, men jag har hört att sånt går över också...

la linda sa...

beerbelly: tack söta det ska jag ha, du också!! ps. inte lätt att förstå generellt... :)
fröken fisk: jag trodde just med dessa att jag lyckades glömma bort och komma över men det kom tillbaka. hur som helst har du så klart rätt också.