lördag 10 november 2007

god (tidig) morgon

eftersom jag jobbar idag (i skrivande stund faktiskt) bestämde jag mig för att stanna hemma igårkväll när flickorna gick ut. luften liksom rann ur mig efter steppklassen och jag var redan på dåligt humör efter att söt olydig hund ätit upp stora delar av soffan ;) vi lade oss i sängen, jag hade tänkt kläcka ur mig en blogg men ögonen liksom ville ihop så det var bara att lyssna. tidigt tidigt i morse ringde klockan och jag borde gått upp. jag snoozade till femton minuter (!!) efter att jag börjat och kom därmed försent cirka en halvtimma. illa illa. men nu har jag kommit över det. godmorgon after all. en tidig men god morgon.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

God (lagom) morgon. Snooze överlevar knappen :)

la linda sa...

det har du rätt i, överlevarknappen men också ganska förödande :)

Fröken Fisk sa...

Räcknar alltid med snoozetid när jag ställer min väckarklocka. Skönt att veta att man kan sova någon minut till